مدیر جمعیت هلال احمر استان زنجان

هلال احمر زنجان به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرد

زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه ماهه نخست سالجاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از 843 نفر در 210 حوادث جاده‌ای، کوهستان و دیگر سوانح امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۴۰۸۵۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر سید قاسم موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت بیان شده ۲۱۰ حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که در این حوادث یکهزار و ۷۸۶ نفر حادثه دیدند.

هلال احمر زنجان  به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرد


وی تاکید کرد: این حوادث یکهزار و ۷۵۶ نفر آسیب دیده و ۳۸۶ نفر مصدوم بر جا گذاشت و تیم‌های امدادی هلال احمر ۴۷ نفر را اسکان اضطراری دادند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث تیم‌های عملیانی ۲۱ نفر را جهت مداوا به مراکز درمانی استان منتقل و هفت نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.


موسوی، تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث را ۳۰ نفر بیان کرد و افزود: این تعداد در صحنه حادثه جان خود را از دست داده اند.


وی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی‌ها ۳۷۲ تیم عملیاتی با یکهزار و ۲۲ نفر نجاتگر خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان ۲۱۰ سانحه در سطح استان ۱۹۷ دستگاه آمبولانس و ۱۶۵ دستگاه خودروی نجات و ۱۲ خودروی کمک دار بکارگیری شد.


موسوی یادآوری کرد: پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می‌دهندوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند. 

ارسال نظرات