گزارش تصویری/

بازدید میدانی از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شباب در شهرستان چرداول ایلام

در راستای پیگیری مشکلات واحد های تولیدی، مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۰۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای پیگیری مشکلات واحد های تولیدی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول بازدید کرد.

مهندس محمدی ضمن گفتگوی رودرو با مهندسین و کارکنان این واحدها در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و در پایان این بازدید ها جلسه تخصصی با مدیران واحد ها برگزار و راهکارهای حل مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار مسلم محمدی دبیر قرار گاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) استان ایلام گفت: همزمان با شروع کار سال جدید کار کمک به احیا و برنامه های صنعت یار را در دستور کار قرار داده و منتظر بودجه و اعتبارات نشده و تلاش داریم در لبیک به ندای فرماندهی معظم کل قوا با همتی مضاعف در جهت کمک به امر تولید و اشتغال گام برداریم.

گفتنی است در این بازدید کارخان کوشاب غرب تولید نوشیدنی های گاز دار، فولاد گستر آتنا تولید کننده مقاطع فولادی و ساناز طلایی تولید کننده بیسکویت و شیرینی و نیز کارخانه آرد چرداول مورد بازدید قرار گرفتند.

مصوبات لازم جهت حل مشکلات این واحدها سریعا توسط فرمانده قرار گاه خاتم الانبیا به دستگاه های ذیربط ابلاغ گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار