ادامه حرکت بی وقفه سپاه برای آب رسانی به روستاهای محروم بوکان

فرمانده سپاه بوکان از ادامه حرکت بی وقفه برای آب‌رسانی به روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۶۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه آبرسانی این شهرستان، اظهار کرد: جهادگران سپاهی در اوج گرمای تابستان همچنان بی‌وقفه و بدون خستگی در تلاش برای رفع محرومیت از چهره مناطق روستایی بوکان به ویژه در حوزه آب شرب سالم هستند.

وی گفت: در این پروژه همه نقش دارند و همه باید برای رفع چالش های پیش روی این پروژه کار کنند؛ این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی تاریخ منطقه است که افتخار اجرای آن به سپاه واگذار شده است.

این مسئول ادامه داد: این اقدامات نشان از تلاش بی وقفه سپاه برای خدمت رسانی به مردم دارد و باید در این راستا با تمام توان حرکت کرد

جمشیدی تصریح کرد: بی تردید اتمام این پروژه می‌تواند سبب خیر برای همه مردم بوکان به ویژه مردم مناطق و روستاهای محروم باشند و انشالله با اتمام این پروژه شاهد پایان تنش آبی در سطح تمام روستاهای منطقه خواهیم بود.

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان نیز در حاشیه این بازدید، عنوان کرد: کار را باید خالصانه و مخلصانه برای خدا انجام داد و خوشبختانه در این پروژه شاهد این مهم هستیم.

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: قطعا با انجام چنین کارهای شاهد رفع محرومیت ها از چهره منطقه خواهیم بود و خود این بی تردید رحمتی است که از سوی خداوند منان به ما ماموریت داده شده پس لازم است در راستای انجام آن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار