فرماندار اسلامشهر :

گردش چرخ تولیدات صنعتی با بهره مندی از نبوغ فکر ایرانی مایه مباهات است

فرماندار اسلامشهر گفت: در شرایطی که کشور نزدیک به ١٠ سال است در تحریم قرار دارد، گردش چرخ تولیدات صنعتی با بهره‌مندی از نبوغ فکر ایرانی مایه مباهات است و در حال حاضر باید به شاغلین در واحدهای صنعتی کمک کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۱۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جریان بازدید از کارخانه شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در منطقه چهاردانگه که در راستای مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اجرا شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری اظهار کرد: در شرایطی که   کشور نزدیک به 10 سال است در تحریم قرار دارد، گردش چرخ تولیدات صنعتی با بهره‌مندی از نبوغ فکر ایرانی مایه مباهات است.

وی ادامه داد: صنعت و تولید ما با مشکلات خود دست و پنجه نرم می‌کند و در حال حاضر باید به عزیزان شاغل در واحدهای صنعتی کمک کرد تا آینده روشنی را در افق صنعت ایران شاهد باشیم.

سپس محمدرضا بابایی، مدیر عامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز در سخنانی بیان کرد: این کارخانه از سال 1338 هجری شمسی قدمت دارد و در دوران کنونی تولید سالیانه کارخانه 140 هزار تن در زمینه لوله اتصالات چدنی نشکن جهت مصارف آب است که در خاورمیانه به عنوان تنها شرکت تولیدکننده لوله‌هایی با قطر 1000 و 2000 میلی‌متر است که تا 8 ریشتر زلزله را هم تحمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت ما این است که پرسنل در تصمیم‌گیری مجموعه حضور دارند و به مدیران اعتماد دارند. امروز کار کردن در حوزه صنعت رنج دارد و ما با توجه به تمام این مسائل سال گذشته، 51 درصد صادرات به کشورهای قطر، سوریه و عراق داشتیم و در آینده نزدیک شیفت شب را هم به برنامه خود در راستای تعهدات پروژه‌های تنش آبی و محرومیت‌زدایی خواهیم داشت.

بابایی گفت: در این راستا ما توانستیم 45 کارشناس دانشگاه‌های معتبر ایران را جذب کنیم و به همراه افزایش حقوق 30 درصد اضافه کاری هم به پرسنل پرداخت کنیم و در زمینه امکانات رفاهی تلاش کردیم و افتخار داریم که صنعت ما آلایندگی برای محیط زیست ندارد.

ارسال نظرات