خبرهای داغ:

تجلیل از چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان در شاهرود

شاهرود_آیین تجلیل از چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان عصر سه شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۰۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم که جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود به همراه فعالان قرآنی این استان حضور داشتند ٥٣ تن از چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان در قالب چهارمین مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی تجلیل شدند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در این گفت: دو طرح قرآنی در سال ۱۴۰۱ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بیشتری برخوردار است.
حجت الاسلام عباس عبدالهی با اشاره به طرح‌های قرآنی نورالثقلین و یک مسجد و یک پایگاه قرآنی تاکید کرد: باید تلاش شود استان سمنان صدرنشین برگزاری این طرح‌ها در کشور باشد.
در این مراسم لوح تقدیر چهره‌های قرآنی شاخص استان سمنان توسط احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان وسایر مسوولان به برترین‌ها اهداء شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انس با قرآن می‌فرمایند: در این فـضای آلوده مادیات، شایسته است در دریای بی کران معنویت قرآن کریم شنا کرد، تا از پلیدی‌های دنیا پاک شد و این، جز با انس مدام با این کتاب آسمانی ممکن نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار