۱۱۷۶ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان اردبیل صادر شد

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۴.۵ درصد است و با این اقدام اردبیل جزو استان‌های صنعتی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۲۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

۱۱۷۶ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبییل ، رامین صادقی  اظهار داشت: سال گذشته 5 هزار و 500 شغل در سال گذشته تعهد اشتغال رقم خورده که به همین منظور 6 هزار و 891 اشتغال دارای بیمه در واحدها و صنوف تولیدی رقم خورده است که در این زمینه سهم بخش صنعت در حوزه اشتغال استان با اقدام‌های انجام یافته و تسهیل امور واحدهای تولیدی به 29.5 درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بازدید مستمر از واحدهای تولیدی دارای مشکل و راکد در حال انجام است و در این زمینه سهم بخش صنعت در حوزه اشتغال بسیار پایین است که در این زمینه تلاش داریم با برنامه‌ریزی سهم بخش صنعت در حوزه اشتغال استان در حدود 4 تا 5 درصد ارتقا می‌دهد که در حال حاضر 34.5 درصد است و با این اقدام اردبیل جزو استان‌های صنعتی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعهد اشتغال سالانه دستگاه‌های اجرایی سازمان صمت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی جزو اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اختصاص می‌یافت که بانک‌های عامل سال گذشته صنوف تولیدی را مورد توجه قرار داده و این مسئله سبب ایجاد اشتغال و توسعه بخش صنعت شده است.

صادقی اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای تولیدی راکد در سال گذشته 475 اشتغال جدید و 551 اشتغال از محل افزایش ظرفیت تولید ایجاد شده است که در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 176 پروانه بهره‌برداری در استان نیز صادر شده که 990 واحد با اشتغال 26 هزار نفر در دستور کار قرار گرفته که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که بسیار مهم و اساسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار