فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد؛

خانواده متعالی لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی/زمینه سازی برای انقلاب منجی نیازمند نیروی انقلابی و شیعه

سردار زارع کمالی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است، گفت: برای دستیابی به این تمدن نیاز به خانواده متعالی و نیروی انسانی انقلابی، شیعه و متدین است.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۶۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی، در نشست تخصصی فعالان حوزه جمعیت با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: معظم له در این سخنرانی هفت دستور صادر کردند که پنج مورد از این دستورات با فعل «نگذارید» شروع شد.

وی افزود: وقتی امام انقلاب و، ولی امر مسلمین تاکید می‌کنند که نگذارید چنان اتفاقی بیفتد، یعنی در حال اعلام جهاد هستند و این به معنای لزوم حضور فعال در صحنه است.

زارع کمالی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در زمینه جلوگیری از ارتجا و واپس گرایی بود، عنوان کرد: ارتجاعی که به سمت خانواده باز می‌گردد، مدنظر رهبری است و از آنجا که ما به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم و این مهم به عنوان یکی از اهداف انقلاب اسلامی تعریف شده است، خانواده در آن نقش اساسی ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: تمدن نوین اسلامی مدنظر انقلاب اسلامی، تمدنی است که زمنیه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و نماد آن عدالت، کرامت اسلامی، اخلاق و احیای هویت معنوی انسانی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد: در مقابل این تمدن، تمدنی به نام غرب داریم که مهمترین ویژگی آن، علم بدون عدالت و مادیات بدون معنویت، تمدن فروپایشی خانواده ها، تمدن ابتذال اخلاقی، تمدن بدون خانواده است و در دوران شیوع کرونا می‌توان به وضوح تفاوت میان تمدن اسلامی و تمدن غرب را مشاهده کرد.

زارع کمالی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا، مردم ما هر آنچه داشتند به میدان آوردند، رزمایش‌های کمک‌های مومنانه برگزار شد و همه ایثارگرانه به میدان آمدند، اما در مقابل، غربی‌ها حتی به دستمال سرویس‌های بهداشتی هم رحم نکردند و ماسک لوازم بهداشتی در فروشگاه‌ها غارت شد.

وی با بیان اینکه تمدن اسلامی برای ما یک پشتوانه است و به دنبال تقویت این تمدن برای ظهور منجی عالم بشریت هستیم، تصریح کرد: نیاز اصلی برای رسیدن به این تمدن، خانواده متعالی است، زیرا نمی‌توانیم بدون خانواده اسلامی و متعالی به این تمدن دست پیدا کنیم و خانواده متعالی بدون سبک زندگی معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده سپاه الغدیر عنوان کرد: باید در زمینه جمعیت مراقبت لازم را داشته باشیم، زیرا غفلت در این مهم می‌تواند زمینه سازی منجی عالم بشریت و تحقق تمدن اسلامی را به تاخیر بیاندازد، زیرا برای تحقق تمدن نوین اسلامی، نیاز به نیروی انسانی انقلابی، متدین و شیعه داریم و بدون نیروی انسانی تمدن نوین اسلامی معنا و مفهومی ندارد.

زارع کمالی با بیان اینکه جهاد در هر برهه‌ای مصادیقی دارد و به عبارتی جهاد ۱۰ عرصه دارد و هر زمان باید به یک بخش آن ورود شود، اظهار داشت: مهم این است که میدان را بشناسیم و به موقع در آن حضور داشته باشیم و بدانیم که جنگ جمعیتی جهاد امروز ماست و باید به موقع اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار