خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

طرح ارز ترجیحی باقوت در حال اجراست/ سامانه رفاه ایرانیان باید با کمک سپاه و بسیج تقویت شود

محمدبیگی گفت: اختیار حذف ارز ترجیحی از سوی مجلس به دولت فعلی و با شرط اجرای پلکانی و آرام واگذار شد و اکنون این طرح با قوت در حال اجرا است و سامانه رفاه ایرانیان باید با کمک سپاه و بسیج تقویت شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۲۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در جمع پایوران سپاه ناحیه امام حسن(ع) اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که اقتدار جمهوری اسلامی ایران تن روسای جمهور و نظامیان مستکبر دنیا را به لرزه درآورده و خواب را از چشمانشان ربوده است.

محمدبیگی در ادامه افزود: ایران به جایگاهی از اقتدار رسیده که در جنبه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و اقتصادی به موضع گیری های سایر کشورها پاسخی هوشمندانه و علمی می‌دهد. همچنین تجاوز به حریم ایران در کلیه ابعاد، پاسخی کوبنده و عزتمند و ناشی از استقلال را دربر دارد.

وی عنوان کرد: به استناد منابع تاریخی، ما ملتی هستیم که به مهربانی و کرامت شهرت داریم. ملت و تمدنی در دنیا پایدار می ماند که زلال و شفاف باشد و در تعامل با دنیا کریمانه رفتار کند. پیامبر اکرم(ص) در دوره ای بسیار سخت تحریم‌های اقتصادی مسلمانان، شکست پادشاه ایران و تصرف کاخ کسری به دست مسلمانان را می‌دیدند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت و تمدنی زنده می ماند و دنیا را تسخیر خواهد کرد که رفتاری کریمانه با انسانها داشته باشد. مطمئنا ظلم در دنیا و آخرت بی پاسخ نمی ماند. رفتار ما با همسایگان خود در شرایط فعلی، خردمندانه و دوراندیشانه است.

وی در ادامه یادآور شد: اختیار حذف ارز ترجیحی از سوی مجلس به دولت فعلی و با شرط اجرای پلکانی و آرام واگذار شد. اکنون اجرای این طرح با قوت در حال اجرا می‌باشد. سامانه رفاه ایرانیان باید با کمک سپاه و بسیج تقویت شود.

فاطمه محمدبیگی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به تهدیدات دو قدرت اتمی در مقابل هم اشاره کردند. ایشان اروپا را بعنوان مسئول جنگهای خونین در طول تاریخ جهان معرفی کردند و این موضوع را نگران کننده می‌دانند. تحولات اخیر روسیه و اوکراین آغاز ایجاد یک انقلاب جهانی است. سرعت در انجام حذف ارز ترجیحی توسط دولت فعلی پیامد این تحولات است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به بحران غذایی موجود در جامعه، اگر منابع غذایی را در کشور ذخیره نکنیم واردکننده ای نیست که این اقلام را تامین کند. مقام معظم رهبری با دستور اجرای طرح مواسات این روزها را می دیدند. ما نزدیک فتح قله ایم و بعد از فتح آن دیگر راهی نمانده است. 

وی با اشاره به قوانین مصوب در مجلس گفت: در زمینه قانون سلامت حدود  ۱۶۰۰ قانون تصویب شده است. در انتظار بروزرسانی ساختار بودجه هستیم. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها