خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

دشمن به دنبال القا فرهنگ غرب در جامعه ما است

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در جامعه کنونی دشمن تلاش بسیار دارد که فرهنگ غرب را بر فرهنگ ایران اسلامی که برگرفته از دین اسلام است، القا کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در جمع بسیجیان پایگاه مصباح الهدی حوزه مقاومت کوثرالنبی(س) با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: این ایام نشان دهنده ایام طلوع دو خورشید نورانی که یکی امام الرئوف (ع) و دیگری کریمه اهل بیت (س) در کشور اسلامی ایران است که فرمودند دختران رحمت و برکت از جانب خداوند هستند.

وی بر خواندن دعای جامعه کبیره که ریشه و بنیان، جود و بخشش از جانب خداوند است که به وسیله اهل بیت(ع) در اختیار مسلمین گذاشته شده است، تأکید کرد و گفت: در 14 قرن گذشته در دوران جاهلیت عرب وجود دختران را مایه سرافکندگی می‌دانستند و به همین خاطر آنها را زنده به گور می‌کردند اما پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) به دختران جایگاه و عزت بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: دختران ما با داشتن حیا و پاکدامنی، عفت و غیرت فاطمی و پایبند بودن به اصول دین اسلام باید قدردان این جایگاه که از ارزش بالایی برخوردار است، باشند.

وی با اشاره به آیه شریفه‌ای از قرآن کریم به ویژگی‌های دختر از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: برکت و پاکیزه کننده خانواده دختر است.

فاضلیان عنوان کرد: در جامعه کنونی دشمن تلاش بسیار دارد که فرهنگ غرب را بر فرهنگ ایران اسلامی که برگرفته از دین اسلام است، القا کند و دختران ما با الگوگیری از سیره معصومین(ع) که به عزت و اقتدار و ثبات ما تاثیر بسیار دارد باید ثابت کنند که ما فقط از دستوراتی که از دین مبین اسلام است پیروی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار