خبرهای داغ:
با حضور "سردار بوعلی"؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان فراشبند برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان فراشبند با حضور "سردار بوعلی" فرماندار شهرستان و دیگر مسوولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ایین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان فراشبند با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندار، امام جمعه ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری ، مسوولین محلی ، روحانیون ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات وحدت برگزار شد.

حجه الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند گفت: سپاه از نهادهای انقلابی و هدیه انقلاب به مردم ایران است .

امام جمعه تصریح کرد: سپاه هرچند یک ساختار نظامی است لکن با سایر ارتش های جهان متفاوت است ، چرا که قدرت سپاه مبتنی بر قدرت الهی و ارزشهای الهی است .

وی گفت : امروز نیروهای مسلح ما نسبت به مومنان خاضع و متواضع است در حالیکه د ر مقابل دشمنان بسیار سختگیر و پرصلابت هستند .

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در این مراسم گفت : سپاه مسوول سازماندهی مردم است پس سپاه باید بیشتر به مردم مراجعه کند و ظرفیت ها را بشناسد و احصا کند .

سردار بوعلی با قدردانی از نیروهای جهادی و مردمی شهرستان فراشبند در پیش قدمی کارهای خیر ، خاطرنشان ساخت : قدرت سپاه و عابرو و اعتبار سپاه به واسطه وجود مردم می باشد .

در ادامه مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و سپاس از زحمات و تلاشهای سرهنگ پورمنتصری در کسوت فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در مدت ۲ سال تقدیر و حکم انتصاب برای سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه فراشبند تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار