گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ

این جلسه با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران سازمان و ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۱۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران سازمان و ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد.

دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیانات مقام معظم رهبری را راهگشا دانست و گفت، هر کجا که ما گوش به فرمان رهبر عزیزمان دادیم و از فرمایشات ایشان پیروی کردیم، آنجا پیروز شدیم و بر مشکلات فائق آمدیم.

ایشان با توجه به نقش مهم کارگران در جنگ اقتصادی افزود: دشمن در سدد تقویت جنگ فرهنگی و همه جانبه علیه ایران است و ما به عنوان بسیج وظیفه داریم در این جنگ اقتصادی و فرهنگی همه تلاش خود را بکار بندیم تا مکر و حیله دشمن را نقش بر آب کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی و از همه طرف به کشور ما هجوم آورده است، اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب و در همه مشکلات در کنار مردم است و اکنون که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فرمودند لذا باید در مقابل جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مقابله کنیم.

ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در این مراسم گفت: دشمن در حال فعالیت در حوزه های صنفی و کارگری است  وسخت ترین تحریم هارو علیه ملت ایران وضع کرده است.

ویس کرمی  افزود: اکنون ما در جنگ اقتصادی رو در روی دشمن ایستادگی میکنیم و در این جنگ در درجه اول اولویت حفظ مراکز کارو تولید و ادامه حیات این مجموعه های تولیدی و صنعتی است.

ایشان اصلی ترین تشکل مردمی در حوزه کار و تولید را بسیج کارگران و کارخانجات دانست و بیان کرد:  بسیج کارگران و کارخانجات نقش مهمی در پیشرفت و ارتقا بخش کار و تولید دارد و وظیفه مهم ما جلوگیری از تنش های کارگری و کارفرمایی است.

عکسها : 
ارسال نظرات