خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

حرم اهل بیت(ع) کانون ارتباط با خداست

حجت الاسلام رضا صادقی گفت: حرم اهل بیت(ع) کانون ارتباط با خداست و دهه کرامت یادآور تمام خوبی هایی است که ا‌نسان از این بانوی کرامت و امام رضا(ع) می تواند بیاموزد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

قروین_حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) که دهه کرامت نامیده شده است اظهار کرد: دختر موسی بن جعفر(ع) که مصداق تمام و کمال رفتار حضرت زینب(س) نسبت به برادرش امام حسین(ع) بود و به عشق دیدار برادر از مدینه به ایران و مرو مهاجرت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت یادآور تمام خوبی هایی است که انسان از این بانوی کرامت و امام رضا(ع)می تواند بیاموزد و این دو بزرگوار سالانه دل میلیون ها انسان را به خود معطوف می سازند.

 

صادقی یادآور شد: حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و راز و نیاز با خدای متعال است که وقتی وارد حرم می شوی دل سبک می شود و گویا به آسمان نزدیک تر شده ای و می توانی در کنار ضریع امام رضا(ع)و حضرت معصومه بهتر می توان با خدا صحبت کنیم‌.

 

وی با بیان اینکه رویه بدنام کردن اسلام در طول تاریخ وجود داشته است، تصریح کرد: دشمنان زمانی سعی در بدنام کردن امام حسین (ع) و دیگر اهل‌بیت (ع) داشتند؛ اما حقیقت همچنان زنده است و نام نیک امامان بر تارک تاریخ می‌درخشد.

 

نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان بیان کرد: در مقابل ما باید عظمت امام رضا (ع) را به جهانیان معرفی کنیم؛ زیرا وقتی زیبایی‌های زندگی این امام بزرگ نمایان شود، بسیاری از مردم جهان به سمت خوبی‌های ثامن‌الحجج(ع) و سایر ائمه(ع) حرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار