بازدید از معدن بنتونیت چاه گلستان سه قلعه استان خراسان جنوبی

در جریان این بازدید مسئول بسیج مهندسین صنعت استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جلسه ستاد تسهیل شهرستان با حضور افراد و مسئولین ذیربط به منظور رفع مشکل حمل و نقل خواستار بررسی هر چه سریع تر این موضوع شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، پیرو نامه‌ای در خصوص اعتراض تعدادی از معدن‌داران شهرستان سه قلعه به وضعیت نابسامان حمل و نقل موجود در این شهرستان پس از بازدید از معدن بنتونیت چاه گلستان سه قلعه با حضور مهندس سهرابی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن، مهندس سالاری نماینده سازمان صمت استان، مهندس رجبی رئیس اداره صمت شهرستان سرایان و چند تن از معدن‌داران جلسه‌ای  جهت بررسی و رفع عارضه مذکور در محل این معدن برگزار شد.

در جریان این بازدید ابتدا آقای رجبی ضمن بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان سرایان مشکلات و چالش‌هایی که فعالان این حوزه با آن مواجه هستند را مطرح نمود.

در ادامه آقای محمدآبادی مسئول معدن چاه گلستان به بیان مشکلات و چالش‌های حوزه حمل و نقل معادن این شهرستان پرداخت و افزود این موانع و موارد مشابه باعث کاهش حجم استخراج معادن و در نتیجه آهسته‌تر شدن چرخه صنعت کشور خواهد شد.

آقای سالاری نیز ضمن ارائه راهکار‌های مناسب در جهت رفع این مشکلات، ایجاد واحد‌های صنفی برای معادن شهرستان را حائز اهمیت برشمرد. در انتهای جلسه نیز مهندس سهرابی ضمن تاکید بر انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جلسه ستاد تسهیل شهرستان با حضور افراد و مسئولین ذیربط به منظور رفع مشکل حمل و نقل خواستار بررسی هر چه سریع تر این موضوع شد.

لازم به ذکر است که تعداد 51 معدن در سطح شهرستان سرایان وجود دارد که با مشکل حمل و نقل مواجه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات