امام جمعه موقت دره شهر:

اعتقادات جوانان هدف اصلی استکبار برای تحریف ابعاد شخصیتی امام‌ رحمه الله است

حجت الاسلام شمسی در مراسم ارتحال امام خمینی رحمه الله گفت : برخی به دنبال القای این موضوع هستند که امام‌خمینی صرفا یک شخصیت محترم تاریخی بوده اما با تامل در ابعاد شخصیتی ایشان میتوان دریافت که امام توانمند، بی نظیر، پرکار و مفید برای ملت خود بوده است.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۷۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام شمسی در مراسم ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه در دره شهر گفت : برخی به دنبال القای این موضوع هستند که امام‌خمینی صرفا یک شخصیت محترم تاریخی  بوده اما با تامل در ابعاد شخصیتی ایشان میتوان دریافت که امام توانمند، بی نظیر، پرکار و مفید برای ملت خود بوده است.

وی افزود : رهبر انقلاب تذکر دادند مواظب باشید امام و شخصیت امام در تمام ابعاد تحریف نشود زیرا تحریف یکی از ابزارهای دشمنان در طول تاریخ بوده و بهترین مخاطب انها نیز جوانان هستند.

وی ادامه داد : تحریف همچون موریانه به جان ذهن جوانان می‌افتد وپایه های اعتقادی انان را سست می‌کند،یکی دیگر از شیوه های تحریف امام، بزرگ کردن برخی دیدگاه ها و نادیده گرفتن برخی دیگر است ، نمی‌شود بخشی از امام را کتمان بخش دیگر آنرا معرفی کرد.

امام جمعه دره شهر تاکید کرد : استکبار ستیزی، جهانی بودن نهضت، حذف نهضتهای فاسد، حمایت از محرومین و مستغصغین، اجرای عدالت در جامعه اسلامی، نفی اشرافی گری درحوزه حاکمان، مردم سالاری از ابعاد مهم امام در بنیانگذاری انقلاب است.

حجت الاسلام شمسی افزود : تحریف انقلاب و امام و اصولی که امام روی آن پا فشاری می‌کرد هدف بعضی از افراد در دهه 70 به بعد بود

وی اشاره کرد : امام همیشه سفارش می کردند مسئولان ساده زیست باشند اما برخی عمدا خود را در این خصوص به فراموشی می زنند.سلام فرمانده نظم نوین جهانی را تغییر می‌دهد زیر این آغاز لشکر سازی برای فرمانده اصلی امام زمان (عج) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار