مراسم یادبود بنیانگذار انقلاب اسلامی و نهضت روشنگری در قرچک برگزار شد

مراسم یادبود سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانی با موضوع «تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی رضوان الله علیه» به همت حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری(س) قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۶۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار  استان تهران خبرگزاری بسیج، مراسم یادبود سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانی با موضوع «تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی رضوان الله علیه» به همت حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری(س) قرچک برگزار شد.

دکتر جعفر پور هادی سیاسی کشوری در این مراسم اظهار کرد: حفظ استقلال کشور در همه ى زمینه ها و جلوگیرى از نفوذ و رخنه ى دشمنان، جزو اصول تغییرناپذیر انقلاب است.

وی در ادامه تشریح کرد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در فرمایشات خود، ضرورت و اهمیت توجه به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تهدیدات نرم را بارها به سیاست مداران کشور گوشزد نموده اند.

وی در ادامه مطرح کرد: یافته های پژوهش ها حاکی از آن است که دشمن پس از تلاش های فراوان و متعدد و انتخاب راهبرد های متنوع (جنگ، تهدید، تحریم و. . . ) به منظور ضربه زدن به نظام و براندازی جمهوری اسلامی و ناکام ماندن، در نهایت تلاش می نماید راهبرد استفاده از ابزارهای قدرت نرم (نفوذ) را در کنار سایر ابزارهای قدرت سخت و نیمه سخت انتخاب و از این طریق به دنبال تحقق اهداف خود می باشد.

درحاشیه های برنامه توزیع بسته های فرهنگی، گل، مسابقه فرهنگی، پذیرایی انجام گرفت./انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار