فرمانده سپاه قرچک عنوان کرد؛

قیام ۱۵ خردادمردم این دیار زمینه ساز تمدن اسلامی است

فرمانده سپاه قرچک: کسی گمان نمی کرد قیامی که مردم دیار پانزده خرداد در سال ۴۲ در حمایت از رهبر و مرجع تقلید خویش انجام دادند منشا انقلابی شود که بساط ستمکاران و مستکبرین را از این کشور برچیند و ایران عزیز را مهد تمدن نوین اسلامی قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۵۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،‍ سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه قرچک در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوالله ۱۵ خرداد اظهارداشت: کسی گمان نمی کرد قیامی که مردم دیار پانزده خرداد در سال ۴۲ در حمایت از رهبر و مرجع تقلید خویش انجام دادند منشا انقلابی شود که بساط ستمکاران و مستکبرین را از این کشور برچیند و ایران عزیز را مهد تمدن نوین اسلامی قرار دهد.
سرهنگ سلطانی خاطر نشان کرد: امروز با گذشت ۳۳ سال از ارتحال جانسوز حضرت امام (ره ) معمار کبیر انقلاب، هنوز فضای غم و اندوه ناشی از فقدان آن شخصیت تاریخ ساز و جاودانه در قلب و روح شفیتگان او در سرتاسر عالم زنده است .
وی تشریح کرد: اکنون جانشین صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است که توانسته، کشتی نهضت اسلامی و پیشرفت ملت ایران را با برافراشته نگه داشتن پرچم حضرت روح الله سکان داری کند.
وی ادامه داد: رهبری معظم، کشتی انقلاب اسلامی را با دست توانا و مقتدرشان از میان طوفان فتنه ها و بحران های طراحی شده توسط نظام سلطه و استکبار عبور داده و دلهای عاشقان او را تسلا می بخشد و آنان را عازم، مصمم و امیدوار به سمت تمدن سازی نوین اسلامی و درک عصر ظهور رهنمون می سازد.

فرمانده سپاه قرچک در پایان تاکید کرد: سپاه پانزده خرداد قرچک ضمن تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره ) و گرامیداشت یاد و خاطره آن امام عزیز و شهدای مظلوم سال ۴۲ دیار ۱۵ خرداد ، بار دیگر ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بلند امام خمینی(رحمة الله علیه) و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) از آحاد مردم انقلابی و حماسه ساز شهرستان قرچک برای حضور پرشور و با شکوه در آیین های گرامیداشت سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام (ره)؛ و سالروز قیام ۱۵ خرداد دعوت بعمل می آورد.
/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار