لزوم حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر لزوم حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

به گزارش بسیج از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران استانی از مجتمع کشتارگاه تبدیلی صنعتی دام ارومیه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در قسمت‌های مختلف این مجتمع از نزدیک در جریان میزان پیشرفت پروژه و مشکلات موجود قرار گرفت و بر ضرورت حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

عتباتی با بیان اینکه این مجموعه عظیم ظرفیت فوق العاده ای در زمینه اشتغال دارد و با پیشرفت ۹۰ درصدی با حمایت های لازم می تواند تکمیل شود، گفت: با تکمیل این مجتمع نه تنها زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر ایجاد خواهد شد، بلکه نقش تأثیرگذاری در سلامت عمومی مردم خواهد داشت، چون در بحث استانداردهای تولید پروتئین منطقه و جلوگیری از تخلفاتی همچون کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر موثر واقع می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی مانند این واحد لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری در راستای اشتغال دانش‌بنیان می‌باشد و با شروع به فعالیت این مجموعه گام بلندی در زمینه اشتغال، صادرات و ارزآوری خواهیم برداشت.

در ادامه جلسه مالک مجتمع کشتارگاه تبدیلی و صنعتی دام‌کشان دشت سهند ارومیه مشکلات خود را مطرح و پس از تبادل‌نظر در ارتباط با راه‌های رفع این مشکلات، مصوباتی به تصویب رسید.

اختصاص تسهیلات برای تکمیل پروژه، رفع مشکل برق مجتمع، ایجاد راه ارتباطی و آسفالت مسیر منتهی به کشتارگاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار