پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق

زنجان_مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش برنامه «اورکلر امامی» خبر داد و گفت: این برنامه به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۰۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، محسن لطیفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برنامه «تداوم آفتاب» با حضور کارشناسان در قالب بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‍‌‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار پخش می‌شود.

 

پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق

وی همچنین از پخش دو برنامه «اورکلر امامی»(امام قلب‌ها) با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی خبر داد و گفت: این برنامه نیز به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه از پخش برنامـه «قا لارگی‌گون»(روز ماندگار) با موضوع روند شکل‌گیری قیام امام و مبارزات ایشان تا زمان ارتحال همچنین شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام راحل خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مدعوین از نسل‌های اول و چهارم انقلاب و معرفی کتب مرتبط، از ساعت 15 روز یکشنبه به مدت 60 دقیقه همراه شنوندگان خواهد بود.

 

 

لطیفی گفت: همچنین مستندهای کشف الاسرار، امام روح الله و به رنگ آئینه در کنار نمایش های رادیویی و سرودهای مناسبتی هم در این ایام از شبکه استانی صدا پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان، با تولید گزارش‌های تبیینی امام روح‌الله و سربازان در گهواره به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب اسلامی در تغییر مناسبات جهانی می‌پردازد، گفت: گزارش‌های یادداشت نیمه خرداد، خیابان امام و امام انقلابی، درباره قیام 15 خرداد نیز در این ایام پخش خواهد شد.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همچنین معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار تولید موشن گرافیک با موضوع نظر سه تن از دانشگاهیان آمریکایی و همچنین تولید اینفوگرافیک با موضوع گفتمان استکبار ستیزی امام خمینی(ره)، استکبارستیزی همراه مخاطبان خود خواهد بود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار