امام جمعه زرندیه:

کتابچه های شهدای روحانی شهرستان زرندیه چاپ می شود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی گفت: ان شاءالله به زودی امور مربوط به تهیه کتابچه های زندگی نامه شهدای روحانی شهرستان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۴۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، در ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولین شهرستان زرندیه با حضور در منزل خانواده طلبه شهید علی اکبر دانش یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در این دیدار صمیمی که با حضور برادر شهید دانش ، امام جمعه شهرستان زرندیه و برخی از مسئولین شهرستانی برگزار شد حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه  همه ما عزت و امنیت ما مدیون شهدا هستند اظهار داشت:  شهدای طلبه و روحانی از ویژگی هایی خاص برخوردار بودند که در روایات ما آمده است از جمله اینکه امام صادق(ع) فرموده اند:« مداد علما افضل من دماء شهدا» و شهدای روحانی این دو ویژگی خاص را توامان دارند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه تمامی شهدا از جمله شهدای روحانی ما افتخار شهرستان هستند یادآور شد:  ان شاءالله شهدا به ما کمک کنند تا بتوانیم به وظایف خود در قبال نظام و انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

حسین ابراهیمی با اشاره به هماهنگی های شفاهی صورت گرفته پیرامون  تهیه کتابچه های شهدای روحانی شهرستان گفت: ان شاءالله به زودی امور مربوط به تهیه کتابچه های زندگی نامه شهدای روحانی شهرستان آغاز خواهد شد.

سرهنگ محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه و احترام ویژه شهدا در فرهنگ و اعتقادات ما تصریح کرد: این شان والای شهدا از آیات و روایات به رسیده و مجموع شهادت و روحانیت در شهدای طلبه فضیلت خاصی است که خداوند این لطف را به اهالی شهرستان زرندیه داشته است که از فیوضات دو شهید روحانی به عنوان دو گنجینه گران‌بها در شهرستان بهره‌مند باشیم.

شهید علی اکبر دانش از جمله شهدای روحانی شهرستان زرندیه بود که در تاریخ 21/4/1365 در سن 20 سالگی در مهران به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار