جانشین سپاه ناحیه اسلامشهر خبر داد:

میزبانی اسلامشهر از زائران استان همدان سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)/ اهتزاز پرچم حضرت امام رضا(ع) را در میدان نماز

سرگرد جعفری جانشین سپاه ناحیه اسلامشهر گفت: حداکثر امکانات برای برقراری امنیت و رفاه زائران میهمان حرم امام خمینی(ره) در این شهرستان مد نظر قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه  اسلامشهر؛  سرگرد جعفری دبیر ستاد بزرگداشت و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سید الشهداء ( ع) اسلامشهر، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و در گذشت جمعی از هموطنان آبادانی، تصریح کرد: باتوجه به همت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و تلاش دولت در انجام واکسیناسیون گسترده و کاهش سطح بیماری کرونا در کشور و به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شهرستان اسلامشهر میزبان ۲ هزار نفر از زائران اُستان همدان برای حضور در حرم امام راحل خواهد بود.

وی عنوان داشت: هماهنگی های لازم برای استقرار مناسب زائران میهمان در روز جمعه ۱۳ خردادماه انجام گرفته است و در ادامه زائران به همراه یک هزار و ۸۰۰ نفر از زائران اسلامشهری روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل حضور خواهند یافت.

جعفری در ادامه اظهار داشت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در اسلامشهر با همت و همکاری نهادها و ارگانهای دولتی و اصناف این شهرستان شکل گرفته است و برای رفاه حال زائران،" قرارگاه شهید فهیمده" در ایام مذکور تحت نظارت مستقیم سپاه اسلامشهر به برقراری مسائل فرهنگی، تربیتی، و تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و دیگر محورهای مرتبط جهت زائران خدمات رسانی خواهد کرد.

 جانشین فرمانده سپاه اسلامشهر افزود: کلیه زائران توسط قرارگاه شهید فهمیده بیمه می شوند و همه اُرگان های اسلامشهر عزم تام دارند تا حداکثر امکانات امنیتی و رفاهی را برای آن ها فراهم آورند.

وی در پایان تصریح کرد: روز چهار شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۸ صبح مراسم اهتزاز پرچم حضرت امام رضا(ع) را در میدان نماز اسلامشهر خواهیم داشت و همچنین روز پنجشنبه نیز ساعت ۱۰ صبح مراسم همایش شهرستانی در اداره اوقاف واقع در امامزاده عقیل (ع) اسلامشهر برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار