خبرهای داغ:
به همت معاونت اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صورت گرفت؛

نمایشگاه آسیب های اجتماعی و سبک زندگی در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد

نمایشگاه آسیب های اجتماعی و سبک زندگی در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد
با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و سرهنگ نجاتی و به همت معاونت اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، نمایشگاه آسیب های اجتماعی و سبک زندگی در حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۰۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

قزوین_سرهنگ نجاتی آتانی، معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در حاشیه برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی و سبک زندگی که به همت معاونت اجتماعی سپاه استان برگزار شد بیان کرد: این نمایشگاه با موضوع آسیب های اجتماعی و سبک زندگی با سه موضوع انتخاب همسر، شیوه های انتخاب همسر و پدیده طلاق برگزار شد.

 

وی گفت: همچنین به موضوع طلاق در ۴ زمینه عوامل شکل گیری طلاق، پیامدهای طلاق برای کودکان، پیامدهای طلاق برای بانوان و پیامدهای طلاق برای مردان در این نمایشگاه پرداخته شده و اخرین موضوع مربوط به اعتیاد و باور هایی است که در زمینه اعتیاد وجود دارد و در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

 

سرهنگ نجاتی اظهار کرد: بنا داریم این نمایشگاه در تمام توابع و شهرستان های استان و نیز در شهر قزوین و مکان های پر تردد مانند سبز میدان، مدارس، دانشگاه ها و ادارات کل برپا شود.

 

معاون اجتماعی سپاه استان با اشاره به اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: اطلاع رسانی مردم در زمینه آسیب های اجتماعی و پیامدهای آن و همچنین ترویج سبک زندگی در بحث ازدواج و بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد، موضوع نوع انتخاب همسر، شیوه های درست انتخاب کردن همسر از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

 

وی افزود: یکی از کار هایی که می توان در بحث اجتماعی انجام داد، مربوط به حوزه فرهنگی است. با توجه به آسیب هایی که در استان قزوین وجود دارد، به موضوع طلاق بیش از بقیه موضوعات پرداخته ایم. محصولات دیگری هم از سوی معاونت اجتماعی سپاه استان تولید شده که در فضای مجازی منتشر خواهد شد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار