خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام ۵۰۰ نفر از شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام ۵۰۰ نفر در قالب ۲۰ اتوبوس از شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۴۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت در پیش بودن سی و سومین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه امام خمینی (ره) برگرفته از راه انبیاء و اوصیاء است که نتیجه آن عزت‌مداری و دفاع از مظلومان در مقابل مستکبران بوده است.

وی بیان کرد: به خاطر شرایط کشور در زمان شیوع بیماری کرونا اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) متوقف شده بود که با فروکش کردن این بیماری امکان اعزام به صورت محدود از برخی از استان‌های کشور فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: از سپاه ناحیه همدان ۵۰۰ نفر در قالب ۲۰ اتوبوس اعزام خواهند شد که اعزام زائران طبق سنوات گذشته با سپاه است و زائران گرامی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و واکسن زده باشند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از این سفر زیارتی گفت: مردم شهیدپرور همدان برای نام‌نویسی و حضور در کاروان زیارتی مرقد امام (ره) می‌توانند به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار