خبرهای داغ:

هیچ موضوعی نباید دانشجویان را از مسیر اصلی تحصیل منحرف کند

شاهرود_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود گفت: حرکت مجموعه مدیریتی دانشگاه در حوزه‌های گوناگون از جمله آموزشی و فرهنگی رو به جلو و در حال ارتقاء و پیشرفت است.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

هیچ موضوعی نباید دانشجویان را از مسیر اصلی تحصیل منحرف کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حسین شیبانی در نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با مسئولان این دانشگاه با تأکید بر اهمیت برگزاری این جلسات، اظهار کرد: این کار ضمن ایجاد گفتمان بین مسئولان و دانشجویان باعث می‌شود سوءبرداشت‌های سهوی برطرف و اعتماد دو طرفه ایجاد شود.
او با بیان اینکه مسئولان باید به هر شکلی که می‌توانند اوضاع و شرایط دانشگاه را به دانشجویان بشناسانند، تصریح کرد: امروزه اوضاع اقتصادی در همه جای دنیا با چالش‌هایی رو به رو است و این چالش‌ها نباید این موضوع را به ذهن مسئولان القا کند که از ابتکارات مدیریتی خود دست بردارند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: دانشجو باید در مسائل گوناگون از جمله آموزشی و فرهنگی تا حدی کمال گرا باشد، اما دغدغه اصلی زمانی باید به وجود بیاید که مسئولان از آنان فاصله بگیرند و یا به عهد خود وفا نکنند.
شیبانی با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه دانشجویان را فرزندان خود می‌دانند، یادآور شد: مهمترین هدف دانشجویان درس خواندن است و هیچ موضوعی نباید شما را از مسیر و هدف اصلی خود دور کند.
دانشجویان علوم پزشکی الگوی جامعه در رعایت نکات بهداشتی
او در بخش دیگر صحبت‌های خود به رعایت نکات بهداشتی نیز اشاره‌ای داشت و ابراز کرد: به لطف خدا و زحمات همکاران در کرونا به شرایط خوبی رسیدیم به گونه‌ای که به مدت سه هفته هیچ مورد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و فوتی ناشی از ابتلا به کرونا نداشتیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه کرد: با این حال با توجه به اینکه هنوز این همه گیری را پایان یافته تلقی نمی‌کنیم، انتظار می‌رود همچنان نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌ها رعایت شود.
شیبانی افزود: باید تلاش کنیم درصد واکسیناسیون را در محدوده زیر پوشش دانشگاه افزایش دهیم و دانشجویان علوم پزشکی به عنوان الگو‌های جامعه باید دیگران را به تزریق واکسن کرونا دعوت کنند.
گفتنی است در این نشست دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی با اهدای گل به دکتر حسین ابراهیمی رئیس این دانشکده، ارتقاء وی به مرتبه استادی را تبریک گفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار