شهردار زنجان:

تکمیل پروژه سبزه میدان زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز دارد

زنجان – شهردار زنجان از انعقاد قرارداد تکمیلی به مبلغ ۸۹ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه سبزه میدان خبر داد و گفت: با احتساب مبالغ مابه التفاوت مصالح، این رقم تا ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۹۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛شهردار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولویت کاری ما ایجاد رونق در صنعت ساخت و ساز و کاهش تخلفات ساختمانی است که خوشبختانه همکاری با سازمان نظام مهندسی آغاز شده تا شهرداری قبل از تخلفات در جریان  قرار گیرد.

 

  

تکمیل پروژه سبزه میدان زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز دارد

 

شهردار زنجان با بیان اینکه برای اخذ پروانه در مناطق فرسوده تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است،تصریح کرد: شهرداری یک دستگاه عمومی غیر دولتی است و تامین به موقع منابع باید در اولویت شهرداری ها قرار بگیرد تا در هزینه ها و درآمدها توازن قرار گیرد. 

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به افزایش 57 درصدی بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته،تاکید کرد: بودجه مصوب امسال 1316 میلیارد تومان است که 100 میلیارد تومان نیز به این مبلغ اضافه شده است. 

 

 

 

وی با بیان اینکه 329 نفر از افراد حائز شرایط تبدیل وضعیت شدند، افزود:خوشبختانه در تبدیل وضعیت همکاران در رتبه های نخست استان هستیم. 

 

 

 

وی به پروژه سبزه میدان و روند عملیات اجرایی آن اشاره کرد و ادامه داد: با مهندسی ارزش،تغییر مصالح و قرارداد تکمیلی قسمت شرقی این پروژه آغاز شده است. 

 

 

 

 

فیروزفر با اشاره به زمان بازگشایی مسیر تردد پروژه سبزه میدان، عنوان کرد:تا پایان خرداد مسیر تردد بازگشایی  و فاز جنوبی نیز تا پایان پاییز به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

این مسئول در ادامه تاکید کرد: معبر پادگان دو محور شرقی و غربی و شمالی جنوبی دارد که محور شرقی و غربی زیرسازی انجام شده و قرارداد آسفالت این معبر منعقد و از پایان این هفته آسفالت معبر انجام خواهد شد و تا پایان خرداد عملیات اصلی معبر را نهایی خواهیم کرد. همچنین عملیات عمرانی معبر تا پایان خرداد نهایی خواهد شد و تا تیرماه قابل استفاده است.

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه مشکل معارض و روشنایی پل روگذر امام حسن (ع) حل شده، بیان کرد: تا 30 خرداد پل روگذر به بهره‌ برداری و افتتاح خواهد شد .

 

 

 

 

شهردار زنجان با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان  تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد، گفت: تاکنون 22 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده و برای مرحله تکمیلی به 25 میلیارد تومان نیاز است .

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه برای اولین بار معابر زنجان اسکن لیزری شدند، گفت: با راه‌اندازی این دستگاه نظر کارشناسان در روکش‌کردن معابر به حداقل ممکن می‌رسد و تنها معابری روکش می‌شوند که دستگاه گزارش خرابی آن‌ها را ثبت می‌کند.

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه همه ساله شهروندان از هجوم حشرات و شته ها در سطح استان ناراضی بودند،تصریح کرد:به همین منظور امسال سمپاشی قبل از شروع هجوم حشرات و به موقع صورت گرفت. 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه تا کنون  60 میلیارد اوراق مشارکت برای حمل و نقل شهری تهیه شده است،بیان داشت:36 دستگاه ميني بوس قراردادشان نهایی و در خط تولید است و18 اتوبوس از سهمیه وزارت کشور دریافت کردیم که  امسال این اتوبوس ها به زنجان تحویل داده خواهد شد.

 

 

 

 

شهردار زنجان خاطر نشان کرد:22 دستگاه در حال بازسازی و 40 دستگاه آماده عقد قرارداد برای بازسازی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار