سرپرست بخشداری مرکزی پاکدشت در نشست با اصحاب رسانه خبر داد؛

در انتخاب دهیاران سختگیر خواهم بود

کد خبر: ۹۴۳۵۹۹۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، سعید فکری سرپرست بخشداری مرکزی پاکدشت ، در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های پیش رو این بخشداری و اهمیت خدمت رسانی به روستا ها و مردم شریف بخش تصریح کرد : در انتخاب دهیاران سختگیر خواهم بود و وسواس لازم را برای این مهم به خرج خواهم داد.
وی در ادامه افزود : آباد سازی و خدمت رسانی به روستا ها توسط دهیار صورت می گیرد و چنانچه یک روستا از این موهبت برخوردار نباشد ، کوچ به شهر ها گسترش یافته و روستاها از رونق خواهد افتاد .
فکری در جمع خبرنگاران گفت : ایجاد امنیت پایدار در روستا ها ، عمران و آبادی ، شناسایی ظرفیت های بوم گردی و اقتصادی ، رونق کشاورزی ، برنامه های فرهنگی موثر از طرح های این بخشداری در آینده نزدیک خواهد بود.
سرپرست بخشداری مرکزی پاکدشت با اشاره به جاذبه های گردشگری در شهرستان گفت : مردم شریف پاکدشت به دیدن این جاذبه ها بروند و ظرفیت های بوم گردی این خطه را به همگان نشان دهند .
سعید فکری در پایان ضمن ابراز همدردی با کشاورزان منطقه یادآور شد : با توجه به قطع حق آبه کشاورزان از سد ماملو و به جهت تامین آب شرب و کم بارشی ، امید است با مدیریت منابع و همدلی و همکاری اهالی بتوانیم این ایام را پشت سر بگذاریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار