سرگذشت دردناک تنها فرزند یک خانواده در یاسوج/ میکائیل برای درمان نیاز به کمک فوری دارد +( فیلم و تصاویر )

زندگی خانواده ای در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با یک فرزند فلج مغزی به سختی می گذرد و نیاز به کمک فوری دارد.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۶۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، خانواده حسینی شش سال است که بیماری تنها فرزندشان زندگی را به کام آنها تلخ کرده است.

پدر خانواده در این شرایط سخت اقتصادی علاوه بر تامین مخارج زندگی باید هزینه های دارو و درمان میکائیل را نیز بپردازد که بسیار سخت و دشوار است. 

سرگذشت دردناک تنها فرزند یک خانواده در یاسوج/ میکائیل برای درمان نیاز به کمک فوری دارد

سید عارف حسینی درباره تنها فرزند خود چنین می گوید: میکائیل پس از تولد در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بستری شد و به دلیل خفگی و نارسایی اکسیژن دچار فلج مغزی شده است.

وی با اشاره به اینکه شش سال است که میکائیل با فلج مغزی دست و پنجه نرم می کند ،افزود: پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب در تهران گفته اند که می توان با استفاده از سلول های بنیادی میکائیل را درمان کرد و برای این کار ۱۲۰ میلیون تومان نیاز است‌.

حسینی با بیان اینکه در زیرزمین یک خانه در یاسوج به صورت استیجاری زندگی می کنم گفت: برای تامین مخارج زندگی و تهیه داروهای میکائیل روزها در یک دکه کار می کنم و شب ها نیز کارتن و ضایعات جمع آوری کرده و با فروش آنها زندگی را می گذرانم. 

وی می گوید: به دلیل افزایش قیمت و آزاد بودن داروها امکان خرید ماهیانه داروهای میکائیل وجود ندارد و سه ماهی یکبار داروهای او را خریداری می کنیم. 

سرگذشت دردناک تنها فرزند یک خانواده در یاسوج/ میکائیل برای درمان نیاز به کمک فوری دارد

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا نهادهای حمایتی به شما کمک می کنند، می گوید: میکائیل زیر پوشش بهزیستی است و ماهیانه مبلغ کمی به حسابش واریز می شود اما کمک دیگری به ما نمی شود حتی یک ویلچر هم به میکائیل نداده اند.

خیرین و مردم نوعدوست می توانند کمک های خود را به شماره کارت 5894631586885758 به نام سید میکائیل حسینی واریز نمایند و فیش واریزی را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۶۵۷۱ ارسال کنند.

فیلم میکائیل و پدرش را در زیر ببینید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار