از برگزیدگان نشان کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تجلیل شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان نشان کنگره ملی شهدای استان اردبیل با حضور مدیرکل صداوسیما، دبیراجرایی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۵۷۳۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

از برگزیدگان نشان کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، رئیس کمیته فرهنگی، هنری و فضای مجازی کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مراسم تجلیل از برترین های نشان کنگره ملی شهدای استان اردبیل گفت: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا، مردمی کردن بزرگترین رویداد فرهنگی مرتبط با شهدا در استان‌ها است.

بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاههای استان، کنگره آبرومندانه و در شأن و جایگاه شهدای والامقام استان برگزار خواهیم‌کرد.

در این اختتامیه برترین‌های نشان کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل معرفی شدند.

در اختتامیه مراسم نشان کنگره، بهناز عظیمی از استان اردبیل به عنوان طراح اثر برگزیده انتخاب شد و آثار حسین آزاد از استان اردبیل و نصیر بشیری از استان تهران به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص داد.

به غیر از نفرات برتر، از وحید فنودی از بیرجند، احمد حاجی‌بابایی از اردبیل، رضا پنجعلی از اردبیل، مرضیه عطارها از تهران و مهدیه پورطالقانی از یزد به عنوان نفرات شایسته، تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار