نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

پشتیبانی از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان است

زنجان_نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت:اگر بخواهیم همیشه در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پیروز و موفق و سربلند باشیم باید مطیع امر ولایت و پشتیبان مطلق ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم سوگواری و عزاداری با حضورسردار محمدرضا عباسی و حجت الاسلام احدی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ و سایر فرماندهان و مسئولین و با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی؛نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه تیپ 36 انصار المهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

 

پشتیبانی از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان است

 

 

حجت الاسلام دولابی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) خدمت کارکنان تیپ و قدر دانی از تلاش شبانه روزی رزمندگان تیپ که با حضور خود در ماموریتهای شمالغرب در برپایی امنیت این مرزو بوم  و فرماندهی محترم سردار عباسی تقدیر و تشکر نمودند .

 

 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبر در ادامه به بیان حدیثی در مورد ویژگیهای شیعیان که شش خصلت دارند، خاطرنشان کرد : شیعه جعفری کسی است که شکم و شهوت خویش را نگه دارد و سخت کوش باشد؛ برای آفریدگارش کارکند، و پاداش او را امید برد و از کیفر او بهراسد و هرگاه آنان را دیدی ایشان شیعیان جعفری هستند .

 

 

این مسئول به دیگر ویژگیهای اخلاقی آن امام بزرگوار اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) در مدارا با مردم خوش اخلاق بودند و به یتیمان و مستمندان کمک می کردند و برای کسب روزی حلال بسیار مقید بودند و مطیع امر ولایت بودند.

 

 

حجت الاسلام دولابی در پایان گفت : وظیفه همه مردم و مسئولین در زندگی خود این است که پیرو امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشند و اگر بخواهیم همیشه در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پیروز و موفق و سربلند باشیم باید مطیع امر ولایت و پشتیبان مطلق ولایت فقیه باشیم.

 

 

گفتنی است مراسم سوگواری حضرت امام جعفرصادق(علیه السلام) با مداحی و مرثیه خوانی حجت الاسلام مهدی اسلامی از مداحان استان زنجان پایان یافت .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار