مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در عرصه های سیاسی، عقیدتی و فرهنگی

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در مراسم طرح "اسوه" پایگاهی ناحیه امام سجاد(ع) گفت: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در عرصه های سیاسی، عقیدتی و فرهنگی.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طرح "اسوه" پایگاهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، سردار ادیبی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جمعی از روحانیون معزز، فرماندهان و بسیجیان در سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در عرصه های سیاسی، عقیدتی و فرهنگی. با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری از این خرمشهرها هم با پیروزی خواهیم گذشت.

وی خاطرنشان کرد: با فرمان "جهاد تبیین" رهبر انقلاب تمام نقشه های دشمن، نَقشِ بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره بر سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: خرمشهری که در تصورات و مخیرات هیچ کسی نمیگنجید آزاد شود،  با عنایات حق تعالی و قلوب پاک رزمندگان اسلام نصرت الهی و پیروزی بزرگی که خارج از تصورات بود رقم خورد و بنیان گذار جمهوری اسلامی فرمود:"خرمشهر را خدا آزاد کرد."

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز افزود: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و نظامی دنیا را برهم زد و انقلابی با شعار نه غربی نه شرقی بوجود آمد و تشکیل حکومت داد.

به گفته وی، زمانی که این شعار مطرح شد همه دنیا تصوری جز یک حرف و شعار از این موضوع نداشتند، به اذن الله حکومتی شکل گرفت که تمام معادلات سیاسی دنیا را بهم زد و با نفی شرق و غرب حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد.
حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: دشمنان انقلاب تنها راه مقابله با انقلاب را بنا نمودن حکومتی که هم شرقی هم غربی باشد دانستند وصدام ملعون را مقابل انقلاب قرار دادند و در این نبرد نا برابر که همه دنیا دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را ازبین ببرند. ۸ سال با ما مقابله کردند اما نتوانستند به نتیجه برسند و تا کنون نتوانسته اند جعبه سیاه پیروزی رزمندگان مارا رمز گشایی کنند.

وی گفت: سیستم عامل رزمندگان ما بر اساس اسلام ناب و دین مقدس اسلام بود. آنها توان تشخیص این موفقیت ها را نداشتند لذا در آزادسازی خرمشهر می مانند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به شهادت صیاد خدایی تصریح کرد: امروز کسی به خودش جرات تعرض به ایران را نمی دهد. نهایت تعرض آنان اجیر کردن افرادی برای ترور و به شهادت رساندن صیاد خدایی در پرایدش است.

وی در پایان عنوان کرد: جراحی دولت انقلابی در بخش اقتصادی باعث شده است تا یارانه مردم که سالیان سال در جیب بیگانه بود به جیب مردم بازگردد و شاهد این هستیم که تورم در بعضی کشورها بالا رفته، چرا که یارانه ما از کشور انها قطع شده و این اتفاق باید در دولت های قبلی می افتاد ولی به جهت حفظ منافع خودشان اقدامی نکردند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی و سردار ادیبی از غرفه های پایگاهی بازدید کردند.

 
عکس از: امیرحسین دمیرچی
انتهای پیام/ ر
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها