خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

۸۴ اتاق بهداشت در سطح مدارس استان افتتاح شد

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: همزمان ۸۴ اتاق بهداشت در سطح مدارس استان راه اندازی می شود. این اتاق ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک‌های اولیه به دانش آموزان راه‌اندازی می شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آیین افتتاح ۸۴ اتاق بهداشت در ۸۴ واحد آموزشی استان قزوین با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی در قزوین افتتاح شد.

 

نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس بیان کرد: عملیات بیت المقدس، مسیر روشنی از حماسه آفرینی های ملتی بزرگ است که در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده است

 

وی گفت: حماسه آفرینی رزمندگان غیور استان قزوین در عملیات بیت المقدس از دستاوردهای بزرگی است استان را جزو سرامدهای کشور قرار داده است و این در حالی است که چهره‌های شاخص و سرآمد به لحاظ نظامی، دینی، علمی و غیره در استان قزوین وجود دارد.

 

سیاهکالی مرادی با اشاره به ارتباطات و تفاهمات موجود بین آموزش پرورش و علوم‌پزشکی اظهار کرد: بحث دندان دارای هزینه های گزافی است و عمدتا خانواده ها به دلیل شرایط سخت معیشتی به این حوزه نمی پردازند و همین امر موجب می شود که به لحاظ بهداشتی در سال های بعد فرد دچار آسیب های جسمی و حتی روحی شود. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: امروز به طور همزمان ۸۴ اتاق بهداشت در سطح مدارس استان راه اندازی می شود. اتاق بهداشت در مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک‌های اولیه به دانش آموزان راه‌اندازی می شود.

 

آموزش و پرورش کارهای بزرگی در طول سال های گذشته انجام داده و امروز این طرح جهت بهره مندی دانش آموزان از حوزه بهداشت و درمان ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار