خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

سوم خرداد نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: سوم خرداد نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی است و رمز موفقیت در عملیات «بیت المقدس» اتحاد، تعهد و فداکاری رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۳۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

سرهنگ سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک فرا رسیدن عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر که به روز مقاومت و ایستادگی و ایثار لقب گرفته است، گفت: سوم خرداد نماد پیروزی مقاومت است چرا که رزمندگان اسلام در این روز خرمشهر عزیز را بعد از قریب به ۵۸۰ روز اشغال از دست رژیم بعث آزاد کرده و روحیه مقاومت را بیش از پیش بر قلب و روح رزمندگان دمیدند.

وی افزود: سوم خرداد نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی است و رمز موفقیت در عملیات «بیت المقدس» اتحاد، تعهد و فداکاری رزمندگان اسلام بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در عملیات بیت المقدس که با حضور پرشور رزمندگان اسلام شکل گرفت و به فتح خرمشهر و باز پس‌گیری این شهر خون منجر شد، قریب به ۱۶ هزار نیروی عراقی کشته و مجروح شدند و ۱۹ هزار عراقی نیز اسیر شدند.

وی در خصوص عظمت این عملیات گفت: از مفاهیم و جملات پیام امام راحل در خصوص آزادسازی خرمشهر می‌توان به بزرگی و عظمت این حادثه پی برد چرا که این اتفاق به نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق تبدیل شد و شروع موفقیت‌های بعدی بود.

حسینی شاخص گفت: بنابر گفته‌ها در خرمشهر نزدیک به ۱۹ هزار عراقی حاضر بودند و این شهر را اشغال کرده بودند و فتح این شهر پرماجرا به دست رزمندگان ایران اسلامی را غیرممکن می‌دانستند اما با عملیات‌ها و طرح‌های برجسته توسط فرماندهان نظامی ایران، رژیم بعث غافل شده و دچار تلفات سنگین و شکست عجیبی شدند و خرمشهر عزیز به دامن ایران اسلامی بازگشت.

وی در پایان عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوانان ایران اسلامی باید شبانه‌روز در فکر پیشرفت آبادانی ایران اسلامی باشند و مسئولان و دست اندرکاران نیز با تکیه بر جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنند و باعث افزایش امید به آینده شوند، چرا که طبق فرمایش ایشان هنوز خرمشهرها در پیش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار