مسئول نمایندگی ولی فقیه ساوه:

شهدای روحانی ، مصداق عالٍم عامٍل هستند

حجت الاسلام محمدی گفت:امروز نیز شاگران امام صادق علیه السلام در یاری رساندن به مردم مظلوم و رنج دیده و مستضعف در گروه‌های جهادی در مناطق محروم در هنگام سیل و زلزله فعالیت چشم گیری دارند
کد خبر: ۹۴۳۴۱۶۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه در خصوص برگزاری کنگره ۴۰۰۰شهدای روحانی گفت: در آستانه‌ی شهادت امام صادق علیه السلام لازم است مقدار بیشتری با نقش روحانیون انقلابی و پیرو خط امام (ره) که در طول هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس هم در گروهان‌های رزمی فعال بودند و هم سربازی مکتب امام صادق علیه السلام یعنی تبلیغ دین مبین اسلام یا به معنای حقیقی کلمه مصداق عالِم عامل بودند.
وی گفت:در جبهه‌های حق علیه باطل بیش از ۳۰ مجتهد مسلم در کنار رزمنده‌ها حضور داشتند همچون شهیدان محراب آیت ا... مدنی، آیت ا... صدوقی، آیت ا... دست غیب، آیت ا... اشرفی اصفهانی و شهیدان حجج الاسلام میثمی، قنوتی، روانی پور، محلاتی و اکبر زاده از شهدای استان مرکزی و بسیاری از علمایی که هر کدام نامشان درخشان‌تر از دیگری است که خود برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی می‌باشد. لازم به ذکر است در میان اقشار مختلف مردم بیشترین قشری که به شهادت رسیده است، قشر شهدای روحانیون با بیش از چهار هزار شهید می‌باشد.
محمدی افزود:آنچه که امروز در جهاد تبیین نیاز است مردم ما علی الخصوص نسل جوان بدانند بخشی از زندگی شهدای روحانی است که آنان چگونه در مقابله با استکبار برای حفظ عزت و پایداری اسلام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) جانفشانی کرده و خون خود را برای تنومند شدن این شجره طیبه نثار کردند.
مسئل نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه گفت:امروز نیز شاگران امام صادق علیه السلام در یاری رساندن به مردم مظلوم و رنج دیده و مستضعف در گروه‌های جهادی در مناطق محروم در هنگام سیل و زلزله فعالیت چشم گیری دارند واُمید است ملت شریف ایران با تأسی از خون شهدا با انقلابی گری و حرکت جهادی بتوانند پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان عجل ا... برسانند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار