در همایش خانواده و فرزند آوری مطرح شد:

مادر مدار اصلی خانواده است/خانواده مهمترین بستر برای پرورش فرزند

دکتر بهشته صدوقی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی، همچون اسلام، خانواده را نهادی مقدس دانسته و اهمیت ویژه ای به فرزند و فرزندآوری داده است، اظهار داشت: خانواده مهمترین بستر برای پرورش فرزند و تربیت این میوه های زندگی است و گفته شده است بهترین زنان، زنی است که فرزندآور باشد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۱۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

مادر ، مدار اصلی خانوادهبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه، به مناسبت هفته جمعیت همایش خانواده و فرزند آوری به همت حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) و حضرت زینب(س) و شبکه بهداشت شهرستان زرندیه با سخنرانی دکتر بهشته صدوقی کارشناس مسائل خانواده صدا و سیما در سالن امام علی(ع) آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این همایش دکتر بهشته صدوقی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی، همچون اسلام، خانواده را نهادی مقدس دانسته و اهمیت ویژه ای به فرزند و فرزندآوری داده است، اظهار داشت: خانواده مهمترین بستر برای پرورش فرزند و تربیت این میوه های زندگی است و گفته شده است بهترین زنان، زنی است که فرزندآور باشد.

این سخنران برجسته کشوری با اشاره به آیات قرآن، مبحث فرزندآوری را مهم شمردند و گفتند: تربیت درست فرزندان یکی از مهم ترین مباحث فرزندآوری است. وی ادامه داد: فرزند صالح نور چشم پدر و مادر خویش بوده و در دنیا و آخرت یار و یاور والدین خود است.

صدوقی با تاکید بر افزایش نسل مسلمانان در جهان خاطر نشان کرد: مادران و زنان مدار اصلی خانواده هستند و امروز دشمنان از طرق مختلف به دنبال قطع کردن نسل مسلمانان هستند.

لازم به ذکر است اجرای سرود، تقدیر و خاطره گویی مادران دارای حداقل ۳ فرزند، پخش کلیپ سخنان رهبری، نمایشگاه دستاوردهای بانوان و غرفه سلامت از جمله برنامه های این مراسم بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار