خبرهای داغ:

شهدای روحانی باحضور در جبهه ها درس شجاعت و مقاومت را آموختند

مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه جوانرود بیان داشت:شهدای روحانی باحضور درجبهه ها درس شجاعت ،مجاهدت و استقامت را به همگان آموختند.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۶۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه جوانرود در گفتگو خبری با خبرگزاری بسیج بیان داشت:روحانیت در تشویق مردم به حضور در میدان های نبرد ،ایجاد روحیه استقامت در مصائب و امید و اطمینان دادن به تحقق وعده های الهی درحماسه دفاع مقدس نقش موثر و بسزایی داشتند.

وی عنوان کردند: یکی از موانع مهم دشمنان حضور فعال روحانیت درصحنه بوده است،امروز به برکت خون شهدا درکشورمان آرامش و امنیت و استقلال را به عینه می بینیم .در دوران قبل از انقلاب کشورعزیزمان ایران ذلیل بود و این همه تحقیر شایسته ملت بزرگ ایران نبود اما امروز شکوه وعظمت را می بینیم و آمریکای جهان خوار دربرابر عظمت و عزت این ملت به زانو در آمده است.

حجت الاسلام  امجدیان در ادامه افزود:شهدای روحانی علاوه بر اینکه مروج ارزشهای دینی و اسلامی بودند،در جبهه ها نیز حضور یافتند تا اراده رزمندگان درمبارزه با دشمنان تقویت یابد و سختی هارا آسانتر تحمل کنند.

ویدر پایان خاطر نشان کرد:شهدای روحانی با حضور در جبهه ها درس شجاعت ،مجاهدت و مقاومت به همگان آموختندو امروز ضروری است تا آحاد جامعه از سیره آنان درس بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار