مدیا:

روز دوم رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در استان اردبیل

دومین روز رزمایش «الی بیت المقدس12» در سراسر استان اردبیل برگزار گردید.دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس، ایست و بازرسی، کمین و ضدکمین از جمله برنامه‌های رزمایش دو روزه الی بیت المقدس بود.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

روز دوم رزمایش الی بیت المقدس 12در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل ، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در بازدید از محل رزمایش ها در سراسر استان، اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس به یادسردار شهید سید محمد حجازی و با شعار بسیج – امنیت و اقتدار در سطح شهرستان‌های استان در قالب گردان های بین المقدس و کوثر اجرا شد..
وی افزود: ارتقاء آمادگی و توان رزم، افزایش روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان و ارتقاء هم افزایی سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است..

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها همه توان خود را به منظور ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و تنش در سطح کشور به کار گرفته اند، تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه‌ها ره به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سو استفاده همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.
سردار محمدی اصل در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امسال سوم خرداد ماه چهلمین سال این رویداد پر افتخار را در پیش رو داریم، تاکید کرد: آزاد سازی خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران است و باید تلاش کنیم ارزشهای این مرز و بوم نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود تا جوانان بدانند چه افتخاراتی کسب شده که مرهون خون شهدا هستیم.

دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس، ایست و بازرسی، کمین و ضدکمین از جمله برنامه‌های رزمایش دو روزه الی بیت المقدس بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار