خبرهای داغ:

جنگ دشمن در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته است

شاهرود_سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، گفت: امروز جنگ دشمن در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۴۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

جنگ دشمن در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی یزدی در نشست با فعالان فضای مجازی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی برای غلبه بر حریف، از ابزار‌ها و شیوه‌های گوناگون استفاده می‌شود، افزود: یکی از ناظر‌ها به ابزار‌های رسانه‌ای و به خصوص فضای مجازی می‌تواند نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد که کاربردی و اثرگذاری بالایی دارد.
او با بیان اینکه در این جا باید توجه داشت که جنگ دشمن در بستر رسانه و فضای مجازی به نحوی است که تلاش می‌کند تا ایده ها، ساختارها، کارگزاران و اقدامات نظام جمهوری اسلامی در ابعاد و سطوح مختلف را تخریب کند و برعکس، خود و آن چه که متعلق به خود است را به عنوان دوای درد مردم ایران جا بزند، ابراز کرد: «جهاد تبیین» یک جریان جهادی انقلابی برای ابهام زدایی از موضوعات در سطح جامعه است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن بیان این مطلب که یکی دیگر از الزامات جهاد تبیین دشمن شناسی است، افزود: دشمن تنها به دنبال گرفتن عناصر اقتدار نظام اسلامی نیست بلکه دشمن به دنبال تسلط دوباره بر ایران و تجزیه ایران است.
یزدی در پایان عنوان کرد: در همین راستا از فعالان فضای مجازی خواستاریم تا الگوی زندگی ایرانی اسلامی و امید بخشی در بین مردم را ترویج دهند و با توجه به اصلاح سازی یارانه‌ها باعث آرامش و صبوری جامعه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار