خبرهای داغ:
در استقبال از کنگره ده هزار شهید جامعه عشایری برگزار شد؛

جلسه مشترک سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

جلسه مشترک سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران به منظور هماهنگی برگزاری مرحله کشوری مسابقات تیراندازی عشایر در محل سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

جلسه مشترک سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز جلسه مشترک سازمان بسیج عشایری و فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به روحیه سلحشوری و شجاعت عشایر، مسابقات تیراندازی عشایر در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در سطح حوزه ها، استانی و کشوری می باشد، که در دو سطح حوزه ها و استانی اجرا شده و نفرات برتر جهت شرکت در مرحله کشوری به تهران اعزام خواهند شد.

سعیدی گفت: یکی از نکات قابل توجه در این مسابقات  این است که هر یک از شرکت کنندگان با سلاح گلوله زنی خودش در مسابقات شرکت کرده است.

دبیر ستاد مرکزی کنگره ده هزار شهید جامعه عشایر، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های فدراسیون تیراندازی گفت: تعامل و مشارکت فدراسیون باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات و استعداد یابی عادلانه خواهد شد.

در ادمه آقای مبینی مشاور عالی فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به نظر مساعد سردار قربانی رئیس محترم فدراسیون تیراندازی کشور در مورد این برنامه، فدراسیون با تمام ظرفیت به کمک سازمان بسیج عشایری خواهد آمد تا مرحله کشوری مسابقات تیراندازی کشور، در سطح بالایی برگزار شود.

وی تاکید کرد: مشاوران و ناظران فدراسیون قبل و حین برنامه ضمن تعامل با سازمان بسیج عشایری تلاش خواهد نمود تا شرایط و استاندارد های لازم برای برگزاری این مسابقه فراهم گردد.

آقای محمدنیا عضو هئیت رئیسه فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون آمادگی کامل دارد تا با مشارکت و تعامل برنامه در سطح مطلوبی اجرا شود.

وی با اشاره به وجود استعداد های فراوان تیراندازی در جامعه عشایر گفت: اجرای برنامه های تیراندازی در سطح عشایر بهترین راه برای استعدادیابی عشایر و تقویت تیم ملی تیراندازی خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار