خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين

خدمت رسانی بیش از هزار و ۱۷۰ گروه جهادی و ۴ هزار و ۷۹۰ بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: بیش از هزار و ۱۷۰ گروه جهادی و ۴ هزار و ۷۹۰ بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در رزمایش جهادگران فاطمی و کمک مومنانه شهرستان آبیک که با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و جهادگران برگزار شد بیان کرد: جهادگران در ایام رزمایش جهادگران فاطمی خدمت بی منت خودشان را به مردم عزیز و ولی نعمتان انقلاب ارائه می دهند و این رزمایش به میزبانی سپاه پاسداران و بسیج در سراسر کشور برگزار می شود و برنامه های متفاوتی به همین منظور در سپاه و بسیج انجام می شود.

 

وی افزود: حقیقت رزمایش در ادبیات نظامی این است که عملکرد یک ساله را در عرض چند روز به نمایش بگذارند و افق بعد سال آینده را ترسیم کند اما رزمایش جهادگران فاطمی متفاوت است با یک رزمایش امنیتی و نظامی و در اینجا حقیقت جاری مردم می باشد و مردم مومن ما هر روز در این کار با عظمت حضور دارند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين یاداور شد: مردم شهید پرور استان قزوین و مجموعه خیرین توانستند بیش از ۴۵۶ میلیارد تومان مجموعه آورده خیرین و سپاه پاسداران در رزمایش های کمک های مومنانه می باشد و مطمئن هستیم که سه برابر این عدد توسط مردم در گروه های خیرین محلی و خانوادگی توزیع شده است

 

وی افزود: این کمک های خیرین و مردم انقلابی گوشه ای از اقدامات داوطلبانه و همدلی مومنانه مردم می باشد که نشان می دهد ملت ایران روزهای سخت خود را با همت دینی خود طی کرده است و این نشان دهنده اقتداری ملت به دشمنان خودش می باشد.

 

سردار آتانی تصریح کرد: ملت قزوین به چند خصوصیات شناخته می‌شود که عقبه این مردم انقلابی است مسجد النبی نشان دهنده ایمان این مردم است قزوین دیار دارالمومنین است و عالمان بزرگ دینی که در ایام گذشته بوده و امروز نیز حضور دارند و کمک به جبهه ها یکی دیگر از خصوصیت های بزرگ مردم قزوین می باشد

 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: تکریم و تعظیم مردم بزرگترین افتخار سپاه پاسداران است و به تعبیر فرمانده کل سپاه؛ « سپاه نیرو و خادم مردم است و پاسداران به عنوان فرزندان ملت هستند و سند این ادعا تقدیم کردن ۴۰ هزار کادر سپاه برای اقتدار و عزت مردم است».

 

وی بیان کرد: مردم انقلابی ما نشان دادند که پای کار انقلاب هستند و کسانی که می گویند مردم خسته شدند خودشان خسته شدند و نباید این ضعف خود را به پای مردم انقلابی نسبت دهند. ملت ایران پیشتازند و نیروهای مسلح نیز قدردان این ملت شهید پرور هستند و اجازه نمی دهند کسی وارد حریم ملت ایران شود.

 

سردار رفیعی در پایان بیان کرد :در این رزمایش جهادگران فاطمی ۱۱۷۰ گروه جهادی بیش از ۴ هزار و ۷۹۰ بسیجی در سطوح مختلف برای محرومیت زدایی و فرهنگی و آموزش و بهداشت و کشاورزی و ساخت خانه محرومان فعالیت می نمایند که بیش از ۱۰۰ خانه محرومان امسال با همکاری کمیته امداد تحویل داده می شود و بیش از ۱۶۵ واحد نیز در سال گذشته ساخته و تحویل ولی نعمتان انقلاب شده است که همه اینها با لطف خدا و اعتماد مردم عزیز انجام شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار