مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز خبر داد:

تقدیر از تلاش های مدیرکل و مدیران ارشد صدا وسیمای البرز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره)

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز از تقدیر از تلاش های مدیرکل و مدیران ارشد صدا وسیمای البرز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۶۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، چوبداری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مطهری(ره)  که با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان ، هیئت رئیسه ، مربیان و اساتید بسیجی برگزار شد؛ گفت : یکی از کارهای بزرگ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره) روشنگری بود و در این برهه از زمان هم صدا و سیما در خط مقدم روشنگری قرار دارد .

چوبداری با اشاره به تلاش های مدیران صدا وسیمای البرز در راستای انعکاس اخبار امید آفرین و انعکاس فعالیت های مخلصانه سپاه و بسیج افزود: در راستای قدرشناسی از همکاری ها و تلاش های مدیران ارشد صدا و سیمای البرز در این مراسم باشکوه از این عزیزان تقدیر به عمل آمد .

گفتنی است در این برنامه از زحمات صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای البرز ، محمد ورزدار معاون سیما و رئیس بسیج صدا و سیمای استان و سید عنایت الله احمدی معاون خبر قدردانی شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار