برگزاری همایش گرامیداشت روز معلم با عنوان رسم مسیر زندگی در قرچک

همایش رسم مسیر زندگی در آستانه روز معلم با حضور دکتر محسن بیات از اساتید حوزه و دانشگاه به همت حوزه حضرت معصومه(س) در دبیرستان عترت شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۰۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران، خبرگزاری بسیج، همایش رسم مسیر زندگی در مدرسه عترت ،طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به همت حوزه حضرت معصومه(س) برگزار و دکتر بیات در این همایش در رابطه با مسیر شکل گیری کشور اسرائیل از زمان حضرت یعقوب(ع)،  انتساب قوم یهود به "یهودا"یکی از فرزندان حضرت یعقوب به عنوان پدر این قوم و تحلیل نگاه نژاد پرستانه و دین ستیز این قوم در طول تاریخ تا کنون طبق مستندات قرآنی و دینی توضیحاتی را برای حاضرین ارائه داد.

همچنین دکتر بیات در ادامه موضوعاتی همچون تبیین نوع نگاه حاکم بر شکل گیری صهونیزم و نوع نگاه آن ها به سایر امت ها، ارائه و تحلیل مدارک دینی موجود در سقوط دولت صهونیسم و وضع کنونی آن، تحلیل نسبت به تحولات منطقه(سوریه، عراق و داعش) با سقوط اسرائیل و تبیین مستند پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص سقوط و محو شدن دولت اسرائیل ظرف 25 سال آینده  به روایت تصاویر و مستندات خود یهودیان در متون عبری برای حاضران تشریح کرد.

گفتنی است در پایان برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم توسط حوزه حضرت معصومه(س)از معلیمن مدرسه عترت تجلیل بعمل آمد.

 

خبرنگار: م.ابراهیمی

ارسال نظرات