‌فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

بسیج سازندگی بازویی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیج سازندگی از ابتکارات ارزشمند رهبر معظم انقلاب بود که با هدف کمک به مستضعفان کشور تاسیس شد تا بازویی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۵۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در رزمایش جهادگران فاطمی تویسرکان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی از ابتکارات ارزشمند رهبر معظم انقلاب بود که با هدف کمک به مستضعفان کشور تاسیس شد تا بازویی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: این نهاد مردمی نقش مهمی در حرکت‌های جهادی، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به مجاهدت‌های صورت گرفته توسط جهادگران بسیجی عنوان کرد: رفع محرومیت از چهره مناطق محروم، احداث واحد‌های مسکونی برای مددجویان، اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه از اقدامات ارزشمند این سازمان است.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی از طرح‌های محرومیت‌زدایی به مدت یک هفته در روستا‌های آریکان، فَریازان، سهام آباد، قلی لاله، ولاشجرد و شان آباد با حضور نیرو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و درمانی برگزار می‌شود.

*فعالیت ۱۴۰ گروه جهادی در تویسرکان

محمد افشاری، فرماندار تویسرکان نیز در ادامه برکات اردو‌های جهادی را شامل حال مردم، مسئولین و خود شرکت کنندگان در این اردو‌ها دانست و گفت: بیش از ۱۴۰ گروه جهادی زیرمجموعه سپاه در شهرستان تویسرکان فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار