خبرهای داغ:

30 حواله نان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توزیع می شود

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقيع (ع) 30 حواله نان به همت مرکز نیکوکاری محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقيع به همت مرکز نیکوکاری محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه 30 عدد حواله نان (مرحله اول) بین خانواده های نیازمند و مستمند اهدا خواهد شد.

محمدحسن جلال از هیئت امنا مرکز نیکوکاری محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای رویکرد کاهش فقر در سطح جامعه و با هدف ایجاد حلقه واسط بین شهروندان و نیازمندان؛ اقدامی اجتماعی و انسان دوستانه را در سطح جامعه آغاز و با این حرکت توجه مردم محلی را به محیط پیرامون و نیازمندان جلب کرده است.

او افزود: با همت خیران، اعضای مرکز نیکوکاری محله و با یاری بسیجیان توزیع حواله نان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در طی سال انجام می شود.

عضو مرکز نیکوکاری محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقيع (ع) 30 حواله نان بین خانواده های نیازمند در سطح محله توزیع خواهد شد.

جلال بیان داشت: فعالان این مرکز منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را هدف برنامه ها خود قرار دادند و برای عملیاتی شدن این فرمایشات تلاش می کنند.

او در خاتمه گفت: خیرین می توانند جهت کمک به این امر با جواد کیکاوسی مسوول مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) به شماره09194306037 تماس بگیرند.          

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار