برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود در سایه برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی آرمان‌های این شهدا، دستاوردهای مهمی در مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۷۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، رضا قاسمیان در جلسه ستاد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان با بیان این‌که برگزاری این کنگره می تواند در شاخص‌های فرهنگی استان موثر باشد، اظهار کرد: مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موضوع مهمی است که انتظار می‌رود در سایه برگزاری این کنگره و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی آرمان‌های ۳۴۰۰ شهید استان، دستاوردهای مهمی در این حوزه حاصل شود.

وی وجود محل استقرار کمیته‌های ستاد کنگره و لزوم افزایش نیروهای جدید در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: انجام اقدامات ماندگار در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به نام شهدا می‌تواند این اقدامات را پر برکت کند.

اهمیت طراحی تقویم اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که کنگره شهدای ۳۴۰۰ شهید یک برنامه ملی است و برکات فرهنگی و معنوی خاصی را برای استان به همراه خواهد داشت، ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و نشر آرمان‌های شهدا لازم و ضروری است.

دبیر بیان کرد: بازخوانی و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی و طراحی تقویم اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان می‌تواند در تحقق اهداف موثر باشد.

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، یک حرکت عظیم فرهنگی است

علیرضا حسن‌زاده، مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان یک کار عظیم فرهنگی است که به اجرای برنامه‌ها با محوریت اهداف و آرمان‌های شهدا سمت‌وسو می‌دهد.

وی افزود: با همکاری ۲۰ دستگاه اجرایی و مدیران این دستگاه‌ها به‌عنوان روسای کمیته‌های ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید و جهت دادن به نحوه هزینه‌کرد اعتبارات با محوریت اهداف و آرمان‌های شهدا و تمرکز بر روی اهداف مشخص، این کنگره دستاورد مهمی برای استان خواهد داشت.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: تجهیز دفاتر و حضور مستمر اعضای کمیته‌ها در ساختمان ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و تعامل و ارتباط هر چه بیش‌تر روسای کمیته‌ها با یکدیگر به هم‌افزایی و پیشبرد و تحقق اهداف کمک خواهد کرد.

حسن‌زاده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اجلاسیه این کنگره با مشارکت بیش از ۴ هزار نفر و با دستاوردهای مهمی برای استان اردبیل برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار