انهدام باند سارقان منازل شهریار با 12 فقره سرقت

اعضای باند 3نفره سارقان سابقه دار منازل شهریار با 12 فقره سرقت دستگیرشدند.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۱۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

سرهنگ " کریمخانی "   در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت منزل با شگرد تخریب در غرب استان تهران مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  قرار گرفت .

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه های جرم و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت هویت اعضای این باند 3نفره سارقان سابقه دار که اقدام به سرقت از منازل غرب استان تهران میکردند شناسایی که دستگیری این باند بصورت ویژه و شبانه روزی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام قضائی بیان داشت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاه های خود دستگير و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند و همچنین مقدار زیادی از اموال به سرقت رفته مالباختگان در مخفیگاه سارقان این باند کشف گردید.

 وی افزود: در نهايت در بازجویی های  فني و پليسي انجام شده از متهمان ، سارقين به ارتکاب 12 فقره سرقت از منازل شهرستان شهریاراعتراف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کریمخانی به شهروندان توصیه کرد تا جهت بالا بردن ضریب امنیت منازل خود از سیستم های هشدار دهنده و دوربین های مداربسته استفاده کنند. و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در همسایگی خود، مراتب را به قید فوریت به پلیس 110 اطلاع دهند.

  خبرنگاربسیج شهریار

محمدرضاگودرزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار