خبرهای داغ:
‍ ‍ ‍ پیام فرماندار شهرستان قزوین برای تقدیر از جوانان جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی

تنها راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه ما فراگیر شدن تفکر جهادی در تمام شئون جامعه است

فرماندار شهرستان قزوین برای تقدیر از جوانان جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج،فرماندار شهرستان قزوین برای تقدیر از جوانان جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسمه تعالی

هفته بسیج سازندگی بهانه خوبی برای تقدیر از تلاش های جهادگران عزیز ایران اسلامی است، جوانان پرشور، بی ادعا، انقلابی، همیشه در صحنه و زمان شناس که در قالب گروه های مختلف جهادی تحت حمایت و هدایت شجره طیبه بسیج در طول سال های گذشته حضورشان همیشه گره گشایی کرده و در راستای حل مشکلات، رفع محرومیت ها و پیشرفت ایران عزیز کارشان همیشه کارستان بوده است.

اینک که فصل نوینی از خدمت پیش روی خادمان ملت شریف ایران به خصوص شهرستان قزوین گشوده شده است به عنوان یک عضو کوچک از این بدنه بزرگ مردمی دست تک تک جهادگران عزیز را در حوزه های مختلف علمی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، امدادی و... به دوستی و مودت می فشارم و امیدوارم بتوانیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم بیش از گذشته از ظرفیت عظیم گروه های جهادی در راستای حل مشکلات مناطق کمتر برخوردار شهرستان بهره ببریم.

عمیقا معتقدم تنها راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه ما فراگیر شدن تفکر جهادی در تمام شئون تصمیم گیری، نظارت و اجرا در همه بخش هاست و این مهم به دست نخواهد آمد مگر اینکه جوانان جهادی از حاشیه به متن آورده شده و سرسلسله جنبان حرکت عظیم ما برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز شهرستان باشد، ان شاءالله.

به عزم راسختان درود می فرستم، به خلوص نیتتان می بالم و به ایثارتان افتخار می کنم، به امید ساختن ایرانی آزاد و آباد، همیشه موفق و موید باشید.

عباس کاظمی
فرماندار شهرستان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار