استاندار مازندران:

دولت با جراحی اقتصادی در حال ساماندهی اوضاع نابسامان اقتصاد کشور است /گروه‌های جهادی بن بست شکن هستند

ساری-استاندار مازندران خاطرنشان کرد:کشور درحال تجربه کردن جراحی اقتصادی است و رئیس دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها در تلاش است تا حوزه نابسامان اقتصادی را سامان بدهد.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۸۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، محمود حسینی پور استاندار مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جهادگران بسیجی در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

خبر

سید محمود حسینی پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید حماسه ساز کربلای خان طومان، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مازندران باردیگر در جبهه حق علیه باطل ملت ایران را سرافراز کردند، گفت:شهدای مدافع حرم  با عزم جدی و روحیه جهادی ورق را به نفع جبهه اسلام در منطقه استراتژیک خانطومان برگرداندند.

استاندار مازندران باتاکید بر تداوم راه شهدای مدافع حرم افزود:  شهدای مدافع حرم باردیگر نام مازندران را در جهان اسلام برسرزبان اوردند و در تاریخ به نیکی به ثبت برسانند.

حسینی پور در ادامه باقدردانی از فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: مبدع اصلی جهاد سازندگی در تاریخ معاصر یعنی انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است؛ که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بدو پیروزی انقلاب با توجه به خلاء تشکیلاتی و منسجم در کشور، تصمیم گرفتند امورات مهم کشور توسط مردم اداره شود که فلسفه اصلی جهاد در امورات سازندگی و اقتصادی در کشور بود.

خبر
استاندار مازندران با اشاره به نقش افرینی جهادسازندگی در جنگ تحمیلی اضافه کرد:یکی از مولفه‌های مهم پیروزی در دفاع مقدس حضور جهاد سازندگی و جهادگران بی سنگر بوده است.

حسینی پور با تصریح بر اینکه بهترین نیروی انسانی در جهاد سازندگی بودند و خدمات بسیاری را در راه سازی، احیای کشاورزی و دامپروری در مناطق محروم و روستایی، داشتند، گفت: گروه‌های جهادی بن بست شکن هستند و این روحیه برگرفته از  خداباوری، خودباوری و مردم باوری است.

حسینی پور گروه‌های جهادی را جلوه‌ای از  ایثار، جهاد و تحولی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان متخصص ، متعهد و طلاب جهادی در کمک به بیماران کرونایی و در شرایط کرونایی نقش آفرینی کردند.  

استاندار مازندران با بیان اینکه خدمت بی منت شاخصه اصلی گروه‌های جهادی است، افزود: جهادگران در حرکت جهادی خود نمی‌گذراند کوچکترین خدشه‌ای به کرامت انسانی وارد شود.

حسینی پور در ادامه با بیان اینکه گروه‌های جهادی از هزینه شخصی خود  برای خدمت به نیازمندان استفاده می‌کنند، اضافه کرد:تفکر جهادی نه تنها در مرز‌های جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران بلکه در جبهه مقاومت بعنوان یک الگو در دستور نیرو‌های مقاومت قرارگرفت.

خبر
استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تفکر جهادی در همه عرصه‌های مدیریتی و اداری استان مازندران خاطرنشان کرد:
 کشور درحال تجربه کردن جراحی اقتصادی است و رئیس دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها در تلاش است تا حوزه نابسامان اقتصادی را سامان بدهد.

حسینی پور در ادامه به تاکید بر اینکه همه  فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری مداوم با گروه‌های جهادی سپاه کربلا داشته باشند گفت: تفکرجهادی بایددر مجموعه مدیریت استان نهادینه شود.

مقام عالی دولت در مازندران با تصریح بر اینکه گروه‌های جهادی یک حرکت خودجوش مردمی و انقلابی برای ورود به عرصه‌های مختلف هستند، خاطرنشان کرد:گروه‌های جهادی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را برای مقابله با توطئه‌ها و کارشکنی‌های استکبار و امپراتوری رسانه ای مورد توجه قرار دهند.

استاندار مازندران با تصریح براینکه همه اقشار به ویژه دانشجویان و نخبگان میتوانند دولت را در تمامی عرصه‌ها یاری دهند، گفت: گروه‌های جهادی کار‌های به زمین افتاده دولتمران سابق را جبران می‌کنند.

حسینی پور با اشاره به خسارت دلار ۴۲۰۰ که موجب رانت خواری در مسیر اقتصاد کشور شده بود افزود: اقتصاد کشور به خاطر طرح غیرکارشناسی دچار رکود شده بود که عده‌ای قلیلی برای خود رانت ایجاد کردند.

استاندار مازندران در پایان سخنان خود برلزوم توسعه اقتصادی و احیای اقتصاد در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و ... روستا‌های مازندران تاکید کرد و گفت: مهمترین کاری که مطالبه ما از گروه‌های جهادی است نقش آفرینی در عرصه فکر و تولید دانش بنیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها