خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

تبیین زوایای شخصیت شهید مطهری رسالت همگانی است

حجت الاسلام صادقی گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت شهید مطهری، برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۹۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج،حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین،در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه شهر اقبالیه،

 ضمن تبریک هفته معلم و کارگر، گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید بزرگوار برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و معلمان یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در تربیت شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور هستند و تلاش و زحمات این قشر فرهیخته شایسته تجلیل و تقدیر است.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مرتضی مطهری، گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید والامقام برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین با تاکید بر اهمیت و لزوم مطالعه آثار شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار و آثار فاخر این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است و به فرموده رهبری آثار شهید مطهری مثل خودش همواره زنده خواهد بود.

وی در پایان افزود:

وظیفه معلم بعد از آموزش،تربیت و پرورش دانش آموز است

آموزش بدون تربیت و پرورش هیچ ارزشی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار