مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه

نماز عید فطر نماد وحدت مسلمین

حسین منصوری با اشاره به اقامه نماز عید فطر در جای جای ایران اسلامی خاطر نشان کرد: حضور با شکوه مردم در پایان ضیافت الهی و نماز عید سعید فطر ضمن به تصویر کشیدن اتسجام ، همدلی و اتحاد مسلمین، روحیه امید و اقتدار را در جامعه احیا می کند.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۰۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

در آستانه عید بندگی عید سعید فطر حجت الاسلام حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن تبریک عید سعید فطر به تمامی روزه داران پس از یک ماه بندگی اظهار داشت : در فضیلت و اهمیت شب عید فطر در روایات آمده است که  اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و توصیه به احیا و عبادت در این شب شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به اقامه نماز عید فطر در جای جای ایران اسلامی خاطر نشان کرد: حضور با شکوه مردم در پایان ضیافت الهی و نماز عید سعید فطر ضمن به تصویر کشیدن اتسجام ، همدلی و اتحاد مسلمین، روحیه امید و اقتدار را در جامعه احیا می کند.

حجت الاسلام حسین منصوری با تاکید بر برگزاری نماز عید فطر به صورت یکپارچه گفت: اجتماع روزه داران در صفوف واحد نماز عید فطر گویای این نکته است که علی رقم تبلیغات دشمن در رسانه های خود و فضای مجازی به فضل الهی میزان معتقدین به نظام مقدس اسلامی جمع غالب جامعه است.

منصوری نماز عید فطر را یک مانور بزرگ عبادی سیاسی دانست و افزود: روزه داران با پرداخت زکات فطره کمک اقتصادی زیادی به نیازمندان جامعه کرده  تا گوشه ای از گره های اقتصادی آنها را حل نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار