مدیا:

بازدید استاندار و فرمانده سپاه از واحد های تولیدی اردبیل بمناسبت روز کارگر

استاندار اردبیل به همراه فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان و جمعی از مسئولین، از واحد های تولیدی و کارگری استان بازدیدی بمناسبت روز کارگر انجام داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۳۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

بازدید استاندار و فرمانده سپاه  از واحد های تولیدی اردبیل بمناسبت روز کارگر

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در بازدید از واحد های تولیدی اردبیل، اظهار داشت: حمایت‌های بانکی برای افزایش درآمد سرانه استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و با توجه به پایین بودن میزان درآمد سرانه استان در مقایسه با میانگین کشوری درصدد هستیم به دنبال توسعه توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی برای جبران این کمبودها هستیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم بانک‌ها همکاری‌های همه‌جانبه در راستای فعال‌سازی واحدهای تولیدی بزرگ داشته باشند تا بتوانیم با فعال‌سازی آن‌ها نسبت به توسعه سرمایه‌گذاری این واحدها اقدامات ضروری و حیاتی در این زمینه انجام دهیم که در این راستا تسهیلات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان حمایت از سرمایه‌گذاران دارای اهلیت را برای رونق اقتصادی استان محقق کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: انجام اقدامات ضروری و حیاتی برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه اهمیت برای تولید، اشتغال و ارتقای وضعیت اقتصادی استان می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.


عاملی عنوان کرد: امید می‌رود مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در این راستا ما را در تحقق برنامه‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهنمون شود چرا که در حال حاضر برنامه‌ریزی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی استان جزو اولویت‌های اساسی و مهم مطرح می‌شود و نباید در این زمینه هیچگونه کوتاهی توسط مسئولان وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات قابل توجهی در راستای احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال در استان اردبیل انجام یافته که این اقدامات همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت و مسئولان و مدیران استانی را موظف کرده‌ایم تا با همکاری‌های همه‌جانبه در این زمینه به رفع مشکلات و موانع موجود بپردازند.

 

ارسال نظرات