بیانیه سپاه حضرت عباس علیه السلام و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل بمناسبت روز کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات

یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، پاسداشت مقام ، بلند همتانی است که چشمه ساز زلال زندگی را با کار و تلاش جلا و روشنی بخشیدند.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۹۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

بیانیه سپاه حضرت عباس علیه السلام و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل بمناسبت  روز کارگر و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این بیانیه آمده است:

 کارگر واژه مقدس فرهنگ دینی و ملی ماست و ارج نهادن به مقام و همت بلند و تلاش بی دریغ کارگران عزیزی است که چرخ زندگی به واسطه کار و تلاش آنان در حرکت است. بی شک منابع انسانی سخت کوش و خلاق موتور محرکه توسعه هستند. نیروهایی که با  نوآوری ،احساس تعهد و مسئولیت پذیری، به کارگاه زندگی، گرمی نور و رونق می بخشند و شرافت و عزت مندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می آورند . خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال حتی در سختی ها و تنگناها از جمله در تلخکامی ایام بروز و شیوع کرونا ویروس ثابت کرده‌اند که با عزت و تعهد خدمتگزار مردم هستند . و در جایی که حضورشان ضروری تلقی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع شبانه‌روز به تلاش کار و تولید همت گماشته اند.  در برهه کنونی که تمامی جبهه کفر و ظلم علیه اقتصاد کشور ما صف‌آرایی کرده‌اند حضور جهادی کارگران بی ادعا و کوشای  ایرانی به عنوان بسیجیان  خط مقدم جبهه اقتصادی همواره پیشگام چرخ توسعه کشور بوده و هستند.

 ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی فرا رسیدن هفته کارگر پنجم الی یازدهم اردیبهشت ماه و روز قشر بسیج کارگران و کارخانجات نهم اردیبهشت را به جامعه کارگری و کارفرمایی زحمتکش استان که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه استان را فراهم می نمایند، تبریک گفته و امید است در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا( مدظله العالی )سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده، با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه و رونق پیشرفت و کسب و دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

  سپاه حضرت عباس علیه السلام و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل

ارسال نظرات